تاريخ : جمعه 27 خرداد 1401 | 18:33 | نویسنده : وحید

خوبی و مزایای استفاده از درب آکاردئونی

این نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترین و مناسبترین حفاظ برای امنیت به شمار می آیند. استفاده از این نوع حفاظ ها مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به اشغال فضای کم و برقراری امنیت و ایمنی اشاره کرد. درب آکاردئونی هم مانند درب آکاردئونی پنجره دارای انواع مختلفی است که با دست و به صورت ریلی باز و بسته می شوند. شما میتوانید هنگامی که میخواهید از این دربها استفاده کنید، آن ها را به صورت ریلی باز و بسته کنید. البته باید بدانید که حفاظ درب آکاردئونی نسبت به درب آکاردئونی پنجره  وزن بیشتری دارد و بسیار سنگینتر است و به همین دلیل هم حین باز و بسته شدن شما اذیت نخواهید شد.
شما میتوانید به جای اینکه از انواع حفاظ درب آکاردئونی استفاده کنید ازانواع قفل های ضد سرقت و یا حتی دوربین های مداربسته استفاده کنید اما باید بدانید که امنیتی که توسط این پنجره برای شما ایجاد خواهد شد به مراتببهتر است.

 
نرده شاخ گوزنی و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهنی مدل شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در نظر بگیرید برگزیدنشما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم مناسب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع نرده شاخ گوزنی آشنا کنیم. نرده شاخ گوزنی  یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.
کاربری حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت نرده شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش نرده شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یکمحل امن هم در میان شهر زندگی میکنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ایهمانند حفاظ های سرنیزه استفاده کنید.


حفاظ پنجره

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.
دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.


ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط


ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ ویلایی رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی
که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،
بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.
نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :
ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 192
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 27 خرداد 1401 | 18:32 | نویسنده : وحید

محاسن حفاظ پنجره ضد سرقت

از نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که نصب حفاظ پنجره ضد سرقت بغیر از اینکه به شما کمک می کند . امنیت و ایمنی خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما نیز خواهد شد. اینگونه نیست که تمامی نرده هایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها مدل آهنی داشته باشند . بلکه میتوانید با استفاده از انواع مختلف محافظ پنجره ضد سرقت زیبایی خاصی را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. با این حال، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نمونه های موجود را مشاهده و بررسی کنید.
اگر شما از حفاظ پنجره بازشو استفاده کنید در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگیری خواهید کرد . و همچنین از قاب و شیشه خود نیز محافظت می کند . با این حال نصب محافظ پنجره بازشو آهنی میتواند در برقراری امنیت و ایمنی محل زندگیتان کمک کند.


کاربرد نرده پله فرفورژه در منازل مسکونی

پلکان در قبل تر تا الان وجود داشته است با این فرق که
در گذشته از حفاظ آهنی نرده فرفورژه فقظ به صورت فلزی یا آهنی و فقط در راستای
حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.
در الان هم این اصل رعایت می شود و ایمنی و امنیت در رأس کار نصب پلکان است با این فرق
که در طراحی و ساخت نرده فرفورژه راه پله امروزه فقظ به عنوان
یک محافظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های زیبایی از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی
متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده است. به همین دلیل می باشد
که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده راه پله آهنی به شکل ها
و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی می باشد.


اهمیت نرده بالکن و قیمت آن

نرده بالکن و تراس و آردواز دیوار را جدی بگیرید، حال که از اهمیت وجود تراس در ساختمان آگاه شدیم. بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ایمنی در این بخش ¬های ساختمان یکی از مهمترین نکات حفظ امنیت در ساختمان می¬باشد. نرده حفاظ¬ ها و نرده ¬های بالکن نقش اساسی در ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط را ایجاد می¬کنند و توجه به قیمت آن بسیار مهم است. بخصوص اگر بین افراد حاضر در ساختمان، کودکان نیز حضور داشته باشند، اهمیت حفاظ¬ ها و نرده¬ ها دو چندان می¬شود.
نرده بالکن نقش اساسی در نمای خارجی ساختمان ایفا میکند و می¬تواند به یکی از عناصر زیبایی فضای خارجی ساختمان تبدیل شود.
این دسته از حفاظ ¬ها امنیت را تا حد زیادی بالا می¬برند و ایمنی قابل قبولی را فراهم می ¬آورند. طرح ¬بندیها و اشکال مختلفی که در ساخت این نرده ¬ها بکار می¬رود، همچنین انواع متریال استفاده شده در آن¬ها، باعث شده این نرده¬ های ایمنی در قیمت¬ های مختلف با توجه به بودجه¬ ی افراد در بازار عرضه شوند و هرکس با هر میزان هزینه، قادر خواهد بود تا به سادگی آن¬ها را تهیه نماید.
در ادامه¬ ی مقاله سعی کرده ¬ایم مروری بر عوامل تاثیرگذار بر روی دسته بندی ¬های مختلف نرده حفاظ ¬های بالکن و قیمت آن ها داشته باشیم، اگر شما نیز قصد تهیه¬ ی این وسایل را برای ساختمان خود دارید، پیشنهاد می¬دهیم این مطلب را از دست -ندهید.


عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده آهنی

انتخاب درب آکاردئونی و نرده آهنی در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌‌‌‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌‌‌‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهنی آشنا کنیم.
کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده آهنی را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌‌‌‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش نرده آهنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌‌‌‌های ساده ای مانند حفاظ‌‌‌‌های سرنیزه ای استفاده کنید.
اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، نرده آهنی می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌‌‌‌های سنگین استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 193
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 27 خرداد 1401 | 18:32 | نویسنده : وحید

نقش و کاربرد نرده فرفورژه در منازل مسکونی

نرده فرفورژه  راه پله در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که در گذشته از پله مارپیچ تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با این تفاوت که در ساخت و طراحی نرده راه پله امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های فوق العاده بی نظیری از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده فرفورژه به شکل ها و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی، چوبی، شیشه ای، سنگی، استیل، آلومینیومی و…
روی آورده اند که نمونه های فوق العاده شیک و بی نظیری را از این نرده ها امروزه می توان در خانه های لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خیرگی و شگفتی افرادی می شود که برای بار نخست پا به این منازل نهاده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت بالای آن ها

مسئله امنیت از دیرباز تاکنون در اکثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزی نیز به تبع گذشته با پیشرفت های روزی که صورت گرفته است، رو به تولید و ساخت حفاظ های آهنی مختلفی آورده است که با کارگذاری آن ها روی دیوار منازل مسکونی، امنیت و آسایش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهنی که به شیوه های مدرن و متفاوتی امروزه ساخته می شوند را می توانید در قالب مدل های متنوع و زیبایی خریداری نمود تا علاوه بر زیبایی نمای بیرونی منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادی می گردد که قصد آزار و اذیت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن دسته حفاظ هایی است که از جنس آهن ساخته شده است تا با استحکام بالای خود و نیز تیز و برنده بودن خویش مانع از آن شود که حتی فکر سرقت چنین خانه هایی به ذهن سارقان حرفه ای نیز خطور نماید. با توجه به اینکه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزنی درست به مانند شاخ گوزن بسیار تیز و برنده هستند و با تراکم زیاد به در جهات مختلفی قابل تنظیم است، می توان استحکام و کارایی بالای این نوع از حفاظ ها را به عینه لمس نمود. این شباهت سبب نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی بدین نام گردیده است. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصه هایی می پردازیم که از حفاظ شاخ گوزنی بر می آید.

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.
ارتفاع‌های حفاظ دیوار ها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 185
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 15 خرداد 1401 | 19:17 | نویسنده : وحید

به طور کلی در انواع درب های فلزی با موارد زیر رو به رو هستیم:

•    امکان نصب قفل مکانیکی و قفل برقی و قفل حیاطی را دارا است.
•    امکان نصب انواع دستگیره بر روی لنگه فراهم می باشد.
•    اندازه درب ها هم به صورت استاندارد به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه و همچنین ابعاد به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.
•    برشکاری با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. که در عین ظرافت برش هیچ آسیبی به استحکام ورق فولادی وارد نمی کند .
•    جوشکاری درب ها با ماشین آلات پیش رفته انجام می پذیرد . که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد .
•    شیشه بکار رفته در درب، شیشه های رفلکس سکوریت شده می باشد. که هم زیبایی آینه را دارا بوده و هم کاملا در مقابل ضربه نشکن می باشد .
•    سطح درب ها بعد از مرحله ساخت در چندین مرحله از هرگونه آلاینده ای پاک می شوند. تا پودر رنگ الکترواستاتیک تمامی سطح قطعه را بپوشاند .و بعد از پخت در کوره یک کیفیت عالی و استاندارد تحویل مشتری می گردد .
•    درب فلزی هنگام ساخت و مونتاژ قبل از رنگ و بعد از رنگ، رگلاژ می شوند . تا از روان باز و بسته شدن لنگه اطمینان حاصل گردد . به همین خاطر هنگام نصب هیچ احتیاجی به رگلاژ مجدد نمی باشد .

درب فلزی حفاظ سازه در باغ و ویلا:

امروزه داشتن یک باغ یا ویلا برای بسیاری از خانواده های ایرانی به یک امر عادی تبدیل شده است. و مردم برای اینکه حداقل یک روز در هفته از شلوغی و هوای آلوده شهرها در امان باشند. سعی می کنند. یک باغ یا ویلای کوچک در خارج از شهر و در هوایی ایده آل داشته باشند.
درب ورودی باغ یا ویلا بعنوان اولین چشم انداز یک باغ می باشد. همانطور که در صنعت ساختمان سازی نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که اولین چشم انداز منزل از بیرون می باشد. در موضوع باغ و ویلا نیز درب فلزی فرفورژه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.


منبع : حفاظ شاخ گوزنی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 223
برچسب ها : درب فلزی,

تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 | 22:00 | نویسنده : وحید

درب سی ان سی چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد درب ها تاثیر زیادی بر زیبایی نمای ساختمان دارند و اگر با دقت و هوشمندانه انتخاب شوند می توانند زیبایی ساختمان را چند برابر کند. همچنین امنیت دومین ویژگی مهم درب های ساختمانی است. زیرا هرچقدر از امنیت بیشتری برخوردار باشد آسایش و آرامش ساکنین ساختمان هم بیشتر است. در نتیجه مشتریان به دنبال درب هایی هستند که هم از امنیت بالایی برخوردار باشند و هم بر زیبایی ساختمانشان اضافه کند. پیشنهاد ما به شما عزیزان درب سی ان سی می باشد.

مقاومت و استحکام درب های لیزری

درب ها به دو دسته درب حیاط و درب های داخلی یا ورودی ساختمان تقسیم می شوند. اگر به دنبال درب حیاط هستید باید توجه داشته باشید که علاوه بر زیبایی و امنیت، باید دارای استحکام و دوام بسیار بالایی هم باشند. زیرا این درب ها دائماً در برابر تابش مستقیم آفتاب و سایر عوامل محیطی مانند باران و باد هستند.

درب فرفورژه ساختمان

همان طور که در قسمت انواع درب فرفورژه ساختمان توضیح دادیم یکی از مهمترین قسمت های یک ساختمان درب ورودی ساختمان و درب پارکینگ است . برای اینکه بتوانیم یک درب فلزی پارکینگ را طراحی کنیم به سادگی می‌توانیم از قطعات فرفورژه بر روی درب استفاده کنیم . طرح ها و درب های فرفورژه جدید امروزه کمک شایانی به ساخت درب های زیبا برای پارکینگ ساختمان نموده است .از قطعات فرفورژه در ابتدا برای آرایش درب فرفورژه ساختمان استفاده میشد ولی امروزه درب های فرفورژه خود به عنوان یک درب فلزی کامل دارای شناسنامه هستند. طی سالیان اخیر چندین درب فرفورژه جدید طراحی و روانه بازار شده است . تنوع بالا و بها دادن به نیاز های خریداران سبب شده است که درب فرفورژه به عنوان یکی از گزینه های اول بیشتر سازندگان ساختمان ها تبدیل شود .

 

منبع : فرفورژه آنلاین



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 219
برچسب ها : درب فرفورژه,

تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 | 21:59 | نویسنده : وحید

انواع مدل های خلاقانه درب حیاط ساده آهنی


ما در اینجا قصد داریم مدل های درب حیاط ساده آهنی که به نوعی در طراحی آن خلاقیت خاصی به کار رفته را معرفی نماییم
بنابراین این طرح ها با سایر مدل هایی که قبلا مشاهده کرده اید تا حد زیادی متفاوت می باشد.
فقط ذکر این نکته ضروری می باشد که پیش از انتخاب مدل درب می بایست سبک طراحی ساختمان خود را تعیین نمایید
و متناسب با آن درب ورودی خود را انتخاب نمایید .
زیرا زیباترین طرح درب اگر با ساختمان شما همخوانی نداشته باشد
نه تنها به ظاهر خانه شما کمک نمی کند بلکه به آن ضربه خواهد زد.

ابعاد و  وزن استاندارد درب آهنی جدید


معمولا دو راه ورودی برای آپارتمان های شهری در نظر گرفته می شود،
یک دربی که مخصوص عبور افراد می باشد که اصطلاحا به آن نفر رو  می گویند و دومی درب که ماشین ها از آنجا وارد ساختمان می شوند .
که به آن درب ماشین رو اطلاق می شود هر یک از این درب ها دارای ابعاد و وزن متفاوت می باشند
ولی امروز با توجه به افزایش تولید کنندگان درب آهنی جدید امکان سفارشی سازی برای هریک از آنها وجود دارد،
اما ابعاد استاندارد برای درب نفررو معمولا 115 تا 125 سانتیمتر می عرض دارد
و ارتفاعش حدودا 235 تا 245 سانتیمتر می باشد همچنین درمورد وزن می توان گفت
که درب نفررو اصولا 200 کیلوگرم و درب ماشین رو حدود 600 کیلوگرم می باشد،
البته این وزن به شدت بستگی به طرح مورد نظر مشتریان دارد.

عوامل تعیین قیمت درب ورودی حیاط فلزی

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت در درب های ورودی حیاط طرح آن می باشد،
این بدین معناست که هرچقدر طراحی درب ها ساده تر باشد هزینه و زمان ساختش کمتر خواهد شد.
از این رو قیمت نهایی هم کاهش می یابد اما طرح هایی که درارای پیچیدگی بیشتری می باشد
که اصطلاحا در بازار به آنها طرح های فرفروژه یا کنگره می گویند قیمت بالاتری دارند.

 

منبع : حفاظ سازه



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 240
برچسب ها : درب حیاط,

تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 | 15:43 | نویسنده : وحید

آشنایی با انواع درب لیزری شرکت آهن ایرانیان

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب سی ان سی

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب ویلایی برش لیزری

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

منبع : آفتاب آنلاین



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 251
برچسب ها : درب لیزری,

تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 | 14:56 | نویسنده : وحید

میزان تنوع در درب فرفورژه جدید


همانگونه که اطلاع دارید ، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب فرفورژه جدید هم انجام می شود.


انواع حفاظ پنجره و کارایی های آن


زمانی که صحبت از انواع حفاظ پنجره به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا انواع حفاظ پنجره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟
زمانی که صحبت از انواع حفاظ پنجره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب انواع حفاظ پنجره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.


ویژگی‌های انواع انواع حفاظ دیوار


حفاظ ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند انواع حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه انواع حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در انواع حفاظ روی دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.
ارتفاع‌های انواع حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از انواع حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم انواع حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

 

منبع : حفاظ آکاردئونی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 183
برچسب ها : حفاظ دیوار , حفاظ پنجره , درب فرفورژه,

تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 | 16:04 | نویسنده : وحید

آشنایی با انواع درب پارکینگ و حیاط ویلایی

درب ویلایی امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد.
آیا شما هم با انواع درب ویلایی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟
درب ویلایی هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه.
در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند.
که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند.
البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های پارکینگ هستند.

ساخت درب حیاط ویلایی

ساخت درب حیاط ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب فلزی پارکینگ

البته انواع درب فلزی پارکینگ یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب ویلایی ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان درب فلزی پارکینگ ویلایی استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از آن ها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.


منبع : حفاظ سازه



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 270
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 | 16:04 | نویسنده : وحید

میزان هزینه و قیمت خرید حفاظ تراس در گروه صنعتی فرفورژه آنلاین

 
شما با پرداخت قیمت حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از حفاظ تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.


فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت نرده 


ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح، طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتور هایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت نرده و … بررسی می شود.


درب کشویی آکاردئونی آهنی بهترین راه برای ایمن ماندن خانه شما


اگر خواسته ی شما این است که آرامش را به خود و اعضای خانواده خود هدیه دهید باید توجه داشته باشید. که نیز به قیمت درب کشویی آکاردئونی محکم و ایمن دارید. یکی از فاکتورهای مهم در ساخت نرده حفاظ آکاردئونی درب این است . که این حفاظ باید از مواد عالی و با کیفتیی ساخته شده باشد. تا امنیت و ایمنی قابل قبول و مورد توجه شما را تضمین کند .
حفاظ آکاردئونی یا درب یا نرده اکاردئونی پنجره طرح خود را از ساز اکاردئون الهام گرفته است. این نرده اکاردئونی مانند ساز اکاردئون روان باز و بسته می شود. از این رو جای کمی را اشغال کرده و مانع از گرفتن فضای جلو درب ساختمان شما می شود.
این نرده باید از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار باشد تا همچون سپری باشد که در برابر سارقین از منزل محافظت می کند.

 

منبع : فرفورژه آنلاین



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 224
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 | 16:03 | نویسنده : وحید

ساخت درب ورودی ساختمان ویلایی

ساخت درب ورودی ساختمان ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند.
که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند. که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ورودی ساختمان ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است. اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

قیمت انواع حفاظ پنجره و حفاظ خانه های ویلایی

انواع حفاظ پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود
انواع حفاظ پنجره و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید .

انواع پلکان و قیمت نرده آهنی

همانطور که یادآور شدیم، امروزه قیمت نرده آهنی تنها به نوع رایج و مرسوم قدیمی خود یعنی نرده راه پله فلزی منتهی نمی گردد؛ بلکه می توان نرده راه پله امروزی را به صورت ها و اشکال مختلفی در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت، زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد. بنابراین اگر قصد خرید نرده راه پله دارید، باید اولا به این نکته واقف باشید که نرده راه پله فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛ بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است، سبب هجوم مردم به قیمت نرده آهنی شده اند. پس هنوز هم می توان از پله مار پیچ فلزی استفاده کرد با این تفاوت که طرح هایی که در این حفاظ های آهنی امروزه در نرده راه پله کارگذاری می شود طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می باشند.


منبع : آهن ایرانیان



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 319
برچسب ها :